Baldwin
Baldwin je jedan od lidera u mobilnoj filtraciji već više od sedamdeset i pet godina. Tvrtka je osnovana je 1936. godine i danas nudi više od 6.000 proizvoda. Baldwin je globalni proizvođač i distributer sa tvornicama na pet kontinenata. Baldwin održava ISO / TS 16949: 2009 certifikat i drži patenate diljem svijeta za dizajn filtera.
Baldwin je dio CLARCOR (NYSE) grupacije, skupine raznih proizvodnih tvrtki. CLARCOR tvrtke dijele najnovije ideje i tehnologije i za cilj imaju stvoriti rješenja koja vode do boljih proizvoda. Baldwin je vođa filtracijskog segmenta unutar CLARCOR grupacije.
Prvi prioritet Baldwin filtera je kvaliteta. Baldwin ne sklapa filtere kao i mnoge velike tvrtke već ulaže svoje znanje u njihovu proizvodnju i stalni napredak. Proizvodni proces omogućuje Baldwinu osiguravanje maksimalne kontrole i kvalitete ne samo za proizvodnju filtera, nego i za proizvodnju dijelova filtera.
Više o Baldwin proizvodima: http://www.baldwinfilter.com/
O filterima
Filteri zraka
Zrak nije važan samo zbog održavanja života na zemlji, već je također važan za vrhunski dizajnirane motore današnjice. Prosječnom diesel motoru koji radi u teškim uvjetima rada potrebno je između 13.000 i 20.000 litara zraka da bi sagorio samo jednu litru goriva. Međutim, taj zrak je zagađen i sadrži različite vrste onečišćenja kao što su dim, prašina, smog i ostale vrste čestica. Te čestice nisu vidljive oku ali su štetne za motor. Stoga su filteri zraka vrlo važni za rad motora u teškim uvjetima. Kvaliteta zraka će značajno ovisiti o radnim učincima diesel motora. Začepljeni filter smanjuje radni učinak motora i doprinosi povečanju potrošnje goriva, povečavanju količinu ispušnih plinova i stoga su štetni za okoliš. Fleetguard filteri za zrak su napravljeni tako da osiguraju optimalnu kvalitetu zraka, najbolji radni učinak i produžene servisne intervale.
Filteri ulja
Motorno ulje je vrlo važan element u životu motora. Između ostalog što podmazuje ujedno i hladi, čisti i štiti motor. Tijekom vremena, onečišćenje ulazi u sustav podmazivanja uslijed izgaranja, trošenja motora itd. Uz dodatak onečišćenog zraka sve više onečišćenja djeluje na sustav podmazivanja i stoga je filtracija sustava za podmazivanje važnija nego ikada. U početku su se filteri ulja proizvodili kao ulošci, zatim se počinju proizvoditi navojni filteri ulja kao čišći jer nije dolazilo do proljevanja ulja po motoru i oko motora pri izmjeni filtera ulja. U novije doba se ponovno proizvode kao ulošci jer manje zagađuju okolinu.
BY-PASS Filteri
Kod mnogih motora, a posebno oni koji rade u teškim uvjetima, standardni filter ulja nemože otkloniti sva zagađenja i osigurati nesmetan rad motora. Zbog toga se stavlja BY-PASS filter koji štiti motor od trošenja. BY-PASS filter je sekundarni filter koji premoščuje postojeći filter. Ulje iz motora ide kroz BY-PASS filter i vraća se očišćeno u karter motora.
Filteri hidraulike
Svi hidraulični sustavi moraju se štititi od djelovanja koji nastaju kontaminacijom hidrauličnog ulja tjekom procesa. Čak i novo hidraulično ulje mora se filtrirati da bi bilo prihvatljivo za hidraulične ssisteme. Filteri hidraulike, ako se redovito mijenjaju mogu spriječiti kvarove koji dovode do prekida rada, a time i veliku uštedu. Filteri hidraulike mogu biti navojni ili ulošci. Dijelimo ih na usisne i povratne te niskotlačne i visokotlačne.
Filteri vode
Procjenjuje se da oko 40% kvarova motora nastaje zbog problema s rashladnim sustavom motora, a velik dio tih problema može se spriječiti korištenjem filtera vode. Primjena filtera ovisi o vrsti aditiva koji se koristi, planiranom servisnom intervalu, potrebama korisnika, veličini rashladnog sustava, zahtjevima proizvođača motora… Filteri vode su posebno dizajnirani da otpuštaju potrebnu količinu aditiva kako bi se omogućila odgovarajuća zaštita rashladnog sustava. Korištenjem filtera vode produžuje se vijek trajanja pumpe vode i termostata, kao i trajanje rashladne tekućine. Ako se filter vode ne mijenja u propisanim servisnim intervalima, može doći do zagrijavanja karika i oštećenja klipova, te prijevremenih kvarova na pumpi vode i termostatu.
Filteri goriva
Za siguran rad motora vrlo je važno gorivo koje mora biti čisto. Gorivo se pomoću pumpe usisava iz rezervoara u uređaj za ubrizgavanje. Gorivo sa sobom nosi prljavštinu iz rezervoara i kapljice vode, što može dovesti do prestanka rada motora. Filter goriva služi za zaustavljanje tih nečistoća. Filter goriva treba se mijenjati u redovitim i propisanim intervalima. Ako se redovito ne mijenja, može doći do smanjenja protoka goriva, a time i do poteškoća u radu motora. Jedan od najvećih neprijatelja sistema za gorivo je voda, koja nastaje kondenzacijom zraka u normalnom radu motora. Parafin koji je sastavni dio nafte, kristalizira se kada se spuste temperature. Ti kristali začepljuju fiilter goriva. Suvremeni motori i njihove komponente su vrlo osjetljivi tako da se zahtijeva da i do 95% vode bude izdvojeno iz goriva. Sve te nečistoče mogu biti zaustavljene s pravilno dizajniranima, visoko kvalitetnim, i efektivnim filterima goriva i separatorima goriva.
Novosti